«Έχουμε μερικές καλές ιδέες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προώθηση της ειρήνης και στην προστασία της ζωής», ανέφερε ο Ζελένσκι σε σχετική ανάρτηση.
Τι ανέφερε ο Ουκρανός πρόεδρος
«Έδωσα συγχαρητήρια στον πρόεδρο Τραμπ για τα γενέθλιά του και είχαμε μια αρκετά λεπτομερή συζήτηση για πολλά σημαντικά θέματα – η ειρήνη, φυσικά, ήταν ένα από αυτά. Ευχήθηκα στον πρόεδρο Τραμπ κάθε επιτυχία, πάνω απ’ όλα στο έργο του για τον τερματισμό του πολέμου της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας.
Τον ευχαρίστησα επίσης για όλη την υποστήριξη που παρέχει η Αμερική στην Ουκρανία, και είναι σημαντικό να θυμόμαστε με ευγνωμοσύνη κάθε βήμα αυτής της υποστήριξης – από τα Javelin ως τα Patriot.
Συζητήσαμε για θέματα που θα μπορούσαν να συμβάλουν στην επίτευξη ειρήνης τώρα, και ενημέρωσα τον πρόεδρο για τις τελευταίες εξελίξεις στο πεδίο της μάχης και για το πώς έχει ενισχυθεί η θέση μας.
Συμφωνήσαμε ότι θα συζητήσουμε περαιτέρω κατά τη συνάντησή μας στη Σύνοδο Κορυφής της G7. Έχουμε μερικές καλές ιδέες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην προώθηση της ειρήνης και στην προστασία της ζωής. Ευχαριστώ!»
Σημειώνεται ότι ο Ντόναλντ Τραμπ και ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι θα παρευρεθούν την Τρίτη στην ίδια συνάντηση εργασίας της συνόδου κορυφής της G7 στη Γαλλία.









Greek (GR) ·
English (US) ·