Θεσσαλονίκη: Λήξη συναγερμού για τον 20χρονο στο μπαλκόνι

1 month ago 8

Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια με τον 20χρονο που το μεσημέρι της Τετάρτης ταμπουρώθηκε στο διαμέρισμα τρίτου ορόφου πολυκατοικίας, επί της οδού Κασσάνδρου στη Θεσσαλονίκη, πετούσε αντικείμενα από το μπαλκόνι στο πεζοδρόμιο, ενώ κατά μία εκδοχή απειλούσε και να πέσει στο κενό.

Η Αστυνομία με τη συνδρομή της Πυροσβεστικής έστησε ολόκληρη επιχειρήση για τον 20χρονο που αναστάτωσε το κέντρο της πόλης ενώ επί τόπου βρέθηκε και διαπραγματευτής της ΕΛ.ΑΣ.

Τελικά, αστυνομικοί της ΟΠΚΕ και πυροσβέστες με τη βοήθεια κλειδαρά μπήκαν στο διαμέρισμα και απομάκρυναν τον νεαρό.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-