Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε κανονική λειτουργία από το Σάββατο – Τι θα ισχύσει για τις κάρτες

4 days ago 2

Σε κανονική εμπορική λειτουργία, έπειτα από περίπου τρεις εβδομάδες αναστολής των δρομολογίων του, επιστρέφει από το Σάββατο 20 Ιουνίου η βασική γραμμή του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Η αναστολή της λειτουργίας κρίθηκε απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής και απρόσκοπτη ολοκλήρωση των απαραίτητων δοκιμών και ελέγχων των νέων συστημάτων και της κυκλοφορίας των συρμών, στο υπό επέκταση τμήμα του έργου προς την Καλαμαριά.

Μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών, από το Σάββατο 20 Ιουνίου οι επιβάτες θα μπορούν να χρησιμοποιούν ξανά τη βασική γραμμή του μετρό, με το σύνηθες πρόγραμμα δρομολογίων (05:15 – 23:00).

Τι ισχύει για τις κάρτες

Αρχής γενομένης από αύριο, οι κάτοχοι καρτών με ενεργό πακέτο διαδρομών για το χρονικό διάστημα κατά το οποίο το Μετρό δεν λειτούργησε (29/5 έως και 19/6) μπορούν να τις φορτίσουν με το αντίστοιχο του υπολοίπου τους στα εκδοτήρια των εξής σταθμών: «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός», «Βενιζέλου», «Αγίας Σοφίας», «25ης Μαρτίου», «Νέα Ελβετία».

Το ωράριο λειτουργίας των εκδοτηρίων είναι 07:00 – 19:00, από τη Δευτέρα ώς την Κυριακή. Η διαδικασία αφορά αποκλειστικά κατόχους καρτών με ενεργά προγράμματα 30, 90 ή 180 ημερών. Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, οι επιβάτες θα πρέπει να έχουν μαζί τους την προσωποποιημένη κάρτα. Υπενθυμίζεται ότι η επιβατική λειτουργία του Μετρό διεκόπη προσωρινά, λόγω της διεξαγωγής των ελέγχων και των δοκιμών για την ενσωμάτωση της επέκτασης προς Καλαμαριά._

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2026. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-